Franšízy jsou stále oblíbenější

franšízy jsou v česku stále oblíbenější

Vlastní podnikání zvažuje velká část Čechů. Svoboda v rozhodování, vlastní byznys a hlavně čas, který si organizujete, jak potřebujete. To všechno jsou hlavní benefity, podnikání s sebou ale také přináší rizika. Ta potlačují franšízy. Franšízing je koncept, který se u nás neuvěřitelně rychle rozrůstá.

Jak franšízy fungují?

Na začátek je nutné se seznámit s tím, co vlastně franšíza je a jak funguje. Jedná se o koncept, kdy vám franšízor prodá licenční smlouvu, díky které budete moci vybudovat svou provozovnu, ale pod známou a zavedenou značkou. Vy, franšízant, dostanete osvědčené know-how, postupy, procesy a především pevné zázemí.

Proč zvolit franchising?

Podnikání je nejistou záležitostí, a pokud se do ní přece jen vrhnete, musíte počítat s jistým rizikem. Na počátku vás potkají různé překážky či překvapení. S franšízou se tomuto všemu vyhnete obloukem a nastoupíte do rozjetého vlaku. Franšízor už má tyto začátky za sebou, zažil všechny omyly za vás, a hlavně má už svou klientelu, na kterou navážete.

Přečtěte si také: Výstava v pražském metru vás přenese na válečnou Ukrajinu.

Nabídka franchisingu u nás

Nabídka se v Česku rozrůstá a situace je tak nejpříhodnější, co kdy byla. Svou franšízu si vyberete přesně v té oblasti a oboru, který vás zajímá a baví. Franšízy totiž nejsou jen kavárny a fast foody, ale i kosmetika nebo nabídka služeb. Unikátním konceptem na trhu je například franšíza Extéria Market, která firmám zajišťuje bezpečnost práce a požární ochranu. Jedinečnost této značky tkví v tom, že prodává službu, kterou musí mít ze zákona každý živnostník, velký podnikatel i firmy.